wtorek, 26 marca 2013

Język wymowny, z czytań na 27 marca 2013 Wielka Środa.




Siedemset lat przed przyjściem Mesjasza prorok Izajasz mówi jego słowami!
Ile jest słów pociechy i umocnienia w Biblii ! Szczęśliwy, kto czyta i rozumie. :))

Pełen kontekst tekstu z czytań na wymieniony w tytule dzień:


(Iz 50,4-9a)
Pan Bóg mnie obdarzył językiem wymownym, bym umiał przyjść z pomocą strudzonemu, przez słowo krzepiące. Każdego rana pobudza me ucho, bym słuchał jak uczniowie. Pan Bóg otworzył Mi ucho, a Ja się nie oparłem ani się cofnąłem. Podałem grzbiet mój bijącym i policzki moje rwącym Mi brodę. Nie zasłoniłem mojej twarzy przed zniewagami i opluciem. Pan Bóg Mnie wspomaga, dlatego jestem nieczuły na obelgi, dlatego uczyniłem twarz moją jak głaz i wiem, że wstydu nie doznam. Blisko jest Ten, który Mnie uniewinni. Kto się odważy toczyć spór ze Mną? Wystąpmy razem! Kto jest moim oskarżycielem? Niech się zbliży do Mnie! Oto Pan Bóg Mnie wspomaga. Któż Mnie potępi?


Dziękuję http://www.flickr.comphotossteelmore
Just Taken Pics' photostream za udostępnienie zdjęcia na licencji Creative Common.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz